Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Karantanija, podjetja Martinjak, d.o.o., Kranj
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jih izvaja podjetje Martinjak, d.o.o., Kranj, Savska loka 20, Kranj (v nadaljevanju ponudnik).
Poleg splošnih prodajnih pogojev se v razmerju med strankama uporabljajo tudi veljavni predpisi, ki urejajo to področje (Obligacijski zakonik, Zakon o elektronskem poslovanju na trgu, Zakon o varstvu osebnih podatkov, Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot)).
Spletna trgovina Karantanija je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom.Upravlja jo podjetje:

Podatki o podjetju
Martinjak, podjetje za projektiranje, proizvodnjo in trgovino d.o.o., Kranj,
(skrajšano Martinjak, d.o.o., Kranj),
naslov: Savska loka 20, 4000 Kranj,
elektronski naslov: karantanija@martinjak.si,
matična številka: 5453712,
številka registerskega vložka: 1-01861-00, vpisana pri Okrožnem sodišču Kranj,
osnovni kapital: 17.109,00 EUR,
davčna številka: SI76024989,
davčni zavezanec: DA.

Registracija kupcev
Za registracijo lahko kupec zaprosi preko spletnega obrazca ali elektronske pošte. Registracija je možna tako, da uredniki samostojno vnesejo vse podatke o kupcu in le temu posredujejo uporabniško ime in geslo. Registrirani uporabniki imajo možnost pregledovati vse podrobnosti svojega računa in pregledati pretekle nakupe.

Spletni katalog izdelkov in naročila
Splošen prodajni katalog izdelkov je dostopen vsem uporabnikom, za nakupovanje pa je potrebna prijava. Spletni katalog omogoča pregled prodajnega programa. Izdelki so urejeni v skupine (kategorije, podkategorije).
Prijavljeni uporabniki lahko izdelke iz kataloga dodajajo v košarico in izvajajo naročila.
Uporabnik lahko izbrane izdelke iz košarice odstrani, spremeni njihovo količino, ali pa nadaljuje z nakupom.
Pred potrditvijo naročila kupec izbere naslov za dostavo.
Po potrditvi naročila vsak uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti o naročenih izdelkih in izdelkih, ki bodo dobavljeni.
Cena izdelka, vrednost DDV in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici še preden je naročilo zaključeno.

Dostava
Naročeno blago se dostavlja na področju Republike Slovenije.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije in kurirska služba GLS. Kupec krije poštnino v primeru nakupa, nižjega od 100,00 €. Strošek dostave ob nakupu je 5,00 €.
Strošek dostave je naveden na potrdilu naročila in računu. Pri nakupu nad 100,00 € so stroški pošiljanja BREZPLAČNI. Kupec ima možnost osebnega prevzema blaga na prevzemnem mestu trgovine Karantanija center, Savska loka 20, Kranj.

Dobavni rok
Izdelki, ki so na zalogi bodo dostavljeni v roku 3 do 5 delovnih dni, šteto od dneva dokončne potrditve vašega naročila.
Če naročenih izdelkov ne bo na zalogi in jih ne bo mogoče dostaviti v predvidenem času bo uporabnik oz. kupec o tem obveščen, pri čemer bodo uporabljeni kontaktni podatki, ki nam jih bo kupec zaupal ob izvedbi naročila. Uporabnik ima v tem primeru pravico odstopiti od naročila, če se ne strinja z rokom dobave.

Plačilo
Naročeno blago se plača po povzetju ali na podlagi predračuna.

Pravica do odstopa od pogodbe
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe  je neposredni strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti na svoje stroške v roku 14 dni od sporočila o odstopu od nakupa. Tudi če v roku 14ih dni od prejema blaga blago vrne, se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Svoj zahtevek potrošnik poda na obrazcu za odstop od pogodbe, ki ga dobite na povezavi "Odstop od pogodbe" in ga pošlje na naslov: Martinjak, d.o.o., Kranj, Savska loka 20, 4000 Kranj ali elektronski naslov karantanija@martinjak.si.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Kupnino bo prodajlec povrnili najkasneje v 14ih dneh od prejetega spročila o odstopu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če potrošnik zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik si pridržuje pravico zadržati vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je blago poslano nazaj ponudniku.

Napake blaga
V kolikor ima izdelek stvarne napake mora uporabnik v zakonskem roku ponudnika obvestiti o napaki in v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda. Rok je 2 meseca od dneva, ko je bila napaka odkrita, a najkasneje v roku 2 let odkar je bilo blago izročeno kupcu.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe  Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Reklamacije izdelkov poškodovanih med prevozom
Prosimo, da ob prevzemu takoj preverite ali so izdelki nepoškodovani.  V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od poštnega uslužbenca pa zahtevate sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako vam bomo lahko kar najhitreje poslali nov izdelek.

Garancija
Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije. V kolikor je za blago izdana garancija, je garancijska izjava priložena dobavljenemu izdelku.
Garancija je veljavna ob upoštevanju pogojev in navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.

Varstvo podatkov
Naši postopki za varstvo podatkov, so v skladu s predpisi Republike Slovenije o varstvu podatkov. Kupec se strinja, da prodajalec lahko obdeluje, hrani in uporablja podatke o strankah, ki jih prejme v zvezi s poslom, razen takih, ki so zaupne narave. Prodajalec uporablja strankin E-poštni naslov samo za informiranje kupca glede posla ali (če se kupec s tem strinja) za obveščanje o novostih, akcijah in podobno. Prodajalec ne bo posredoval osebnih podatkov o strankah tretjim osebam. Izjemoma to sme storiti bodisi na željo kupca ali, če to posel zahteva (napr. reševanje reklamacij). V takih primerih se obseg prenesenih podatkov omeji na najnižjo potrebno raven. Stranka mora biti obveščena in imeti možnost, da popravi, blokira in izbriše svoje osebne podatke iz evidence prodajalca, razen v primeru, ko jih prodajalec potrebuje iz davčnih razlogov oz. upravičenih zahtev državnih organov.

Končne določbe
Ugovore, pripombe, pritožbe, izjave  lahko uporabniki pošljejo na naslov: Martinjk, d.o.o., Kranj, Savska loka 20, 4000 Kranj ali elektronski naslov karantanija@martinjak.si ali po telefonu št. 04/20-10-400.
Vse morebitne spore izvirajoče iz poslov, sklenjenih po teh prodajnih pogojih bodo stranke reševale predvsem na sporazumen način, v nasprotnem pa bo o sporih odločalo sodišče po sedežu prodajalca in po pravu RS.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi podjetje Martinjak, d.o.o., Kranj ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Podjetje Martinjk, d.o.o., Kranj,  ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi.
Thule Waeco Kipor Fiamma Brunner

Vse blagovne znamke:

prikaži